Hur svårt kan det va'?

... ja, att försöka blogga någorlunda regelbundet. FY Petra, dåligt dåligt! Men nu har jag i varje fall ganska mycket att berätta. Tror inte jag skrivit sedan i lördags, då jag var med syrran och köpte klänningen till henne. Sjukt snygg, för övrigt.

Sedan i lördags försvann jag till Febe på kvällen, jättetrevligt. Hon har varit duktig och sytt massor på sin korsett och den blir SÅ snygg. Bilder från när vi provade den finns på hennes blogg, här

En himla tur att vi provade den innan vi började svulla oss i alla fall, för jisses vad onyttiga vi blev sen... Drinkar, godis och chips, med maaassa Febe-tsatziki (dvs med massor av vitlök). I söndags vaknade jag med halsbränna XL och levde på samarin första halvan av dagen. Var med mamma i stallet, gick tipspromenaden med henne och pappa och sedan åkte vi upp till bowlinghallen för att fira mig. Spelandet gick sådär, men några bra slag fick jag till i alla fall.

Sedan bar det av in till stan för att äta födelsedagsmiddag, skulle ha blivit Poon Palace, men då det var stängt för renovering blev det Hongkong (det är båda kinakroga,r för er som inte vet) istället. Vi åt en såndär fempersonersmeny, med maaaassor av mat.

Fick lite presenter tidigare på dagen också, en bok, massa handdukar, pengar och lite mer handdukar (det var det jag hade önskat mig). Fick även present av Febe och Christel, en flarra wiskey och två vinglas till av Febe, och lite olika sorters dricka och en drinkbok av Christel. Så nu kan jag bli fullfjädrad alkolist! ;)

Usch, vad tiden går fort! Får fortsätta med min beskrivning senare idag. Nu blir det jobb! kramhej :D

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe ja det var verkligen alkoholiga grejer =)

2008-04-01 @ 09:03:08
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: josse

Låter som en härlig födelsedagshelg =)
Vi får ta och fira med en utgång nån helg, du har ju grejer till förfesten hör jag, men whiskey?!

2008-04-01 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback