Det händer saker!

 Japp, nu känns det som att det börjar bli dags att få livet på rätsida! Jag är en så grymt *host* bra tjej så det är nog på tiden att jag börjar göra saker!

Nu är det ju bara såhär, att göra saker har jag ju hållt på med ett tag, haha. Så, vad som händer framöver?

Imorgon fredag: Jag får mina nya glasögon! Har beställt två par jättefina, ska bli roligt! Har ju inte köpt nya glasögon på.. tja... sedan 2003, i januari. Så det är en stund sen. Sedan imorgon ska jag till Febe på kvällen, Sara och vi ska arbeta och testa lite med reiki (som du kan läsa om här) och även meditera lite. Ska vara där tills på lördag, kommer bli jätteskönt. Sedan på söndag ska jag, Febe och Christel ha möte inför mötet med vår lajvgrupp jag ska på den 14'e.

image21

Sedan på måndag fyller mamma år, sötmamma blir 46 (tror jag) och jag har hittat en jättebra present till henne. Återkommer dock med vad det är vid ett senare tillfälle, vet inte om det finns någon risk att hon läser här eller inte :P

Tisdag kanske jag får besök av Marcus, vore trevligt. Vi har ju inte setts på snart ett år så det kan väl vara dags :) Onsdag ska jag få besök av Tim, som jag ska göra ett projekt i Second Life tillsammans med, streama musik på internet! Sedan på söndagen är det som sagt möte med vår lajvgrupp i Malmö, ska bli roligt att träffa dom!

Lördagen den 20'e ska jag, mamma och syster till Ullared (tjohoo) och shoppa :D Det ser jag fram emot faktiskt! Me like cheap things :D

Sedan tror jag att fiapia skulle komma ner, bunny! Ska bli roligt också, tror hon ska bo hos min kusin. Tycker det är så himla roligt att dom blivit bra vänner.


Och... onsdagen efter är det LAJV! :D tjoho och tjohej, ska bli så roligt att åka iväg på mitt första seriösa lajv sedan.. tja... i höstas tror jag. Verkligen helt fantastiskt roligt! Ska spela en liten piga, Bela Sigurdsdotter, och jag ska vara matansvarig i adelsföljet som jag ska spela med. Var så duktig att jag sydde en coif igår, jättemassa fin blev den :D Sen är tanken att jag ska sy en yllemössa också, men vi får se vad som händer :) tappade lite inspirationen igår när min första idé inte blev som jag ville :P

Och sen i slutet av november är det på gång igen... Dreamhack! Vad jag längtar, saknar verkligen folket nu! Tror pausen i somras var nyttig för mig!

Ja... det var väl allt för tillfället. Ursäkta att jag inte har så många roliga bilder att lägga upp, men jag har inga batterier till min kamera :(

Klart slut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback