Blogga-loo

Idag har jag egentligen ingenting vettigt att skriva. Jag har spenderat dagen med att städa lite, sjunga en cpsvår (ursäkta orden, men så är det faktiskt) låt som jag fick i läxa av Björn igår samt att sitta här och chatta. Låten jag ska sjunga heter Voi che sapete, skriven av mozart och en del av Figaros Bröllop. Så, det är inga enkla saker vi snackar. Men men, det går iaf över förväntan. Vi får se vad som händer. :)

Snart kommer Marcus hit... Vad jättelänge sedan vi sågs så det ska bli roligt! Vore fantastiskt om det faktiskt går att bli god vän (på riktigt) med ett ex. Men men, vi får se vad som händer.

Nu börjar jag komma igång ordentligt med mina lajvförberedelser, igår sprang jag runt på Citygross och kollade matpriser... Vi ska ju köpa mat till hela följet så det är lite att fundera på. Men jag tror att det kommer bli jätteroligt, på söndag ska jag åka till Malmö så ska vi ha möte. Tipptopp :)

image22Well, DET är humor :)

Dessutom måste jag säga att jag har ett ganska starkt sug efter kokosbollar idag. Undrar vad det kan bero på.

;)

*vinka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback