SNÖ! Snösnösnösnösnö

Oj vad det har snöat en stund nu. Mycket, mycket ligger det på marken utanför, förut när jag hämtade min tvätt kunde jag fånga snöflingor med tungan. Värsta mysigt! Hamnade lite i julstämning nästan direkt, det finns ju inget finare än dessa lätta, mjuka flingor som så graciöst singlar ner från en mörk himmel. Jag får faktiskt lust att spela "Ja, Se Det Snöar", men jag struntar i det. Det måste finnas lite kvar åt december.


Jag fryser. Funderar på om det inte är dags att dra sig åt sängen snart, vore grymt skönt faktiskt. Har lite ont i magen, vet inte riktigt vad det är som är problemet.

image42


Jobbet idag gick bra och jag fick t.om. lite beröm. Känns bra, var helt glad när jag gick från jobbet!

Snart dreamhack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback