Min mage ffs!

Vad är detta! Jag har inte mer än kommit hem från lajvet innan min mage får spunk! Igår skulle jag och pappa åka till Gislaved och lämna min soffa och när jag somnade i måndags kväll var jag glad och så. Och vaknade jag igår med en märklig känsla i magen. Det kände stundtals som att någon greppade i magmusklerna, drog i dom åt sidorna, upp och tryckte ihop dom igen. Jävligt mystiskt helt enkelt. Men, vi var tvungna att få iväg soffan så det var bara att ge sig av.

Jag har haft mycket ont i magen i mitt liv, det vet de flesta som känner mig väl. Det har varierat från misstänkta blindtarmsinflammationer, laktosintolerans osv. till den senaste diagnoses, colon irritabile. Mer info om det finns här Läs även om vad det finns för behandling. Jo: "Det saknas för närvarande effektiv behandling för colon irritabile."

Och vad är sjukdomen? Tja, att magen är konstig, fast de vet inte hur eller varför. Härligt va?

I vilket fall. Här ligger jag nu fortfarande med min knasiga mage och tittar på kriminalserier. Dagen är ganska lugn, ska bara fixa lite av varje härhemma. Ska bl.a. diska höganäskrusen från lajvet och så.

Nu har jag klagat av mig tillräckligt. Jag saknar mina kära lajvare...

Bilder kommer komma, jag lovar :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Colin irretable är härligt ja, de tror att matthias har det men de är inte så säkra på det heller. Tror nog hela svenska befolkningen kommer ha det inom ett antal år såsom vi stressar och äter dålig mat...jaja =)

2007-11-13 @ 16:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback