Aktuellt

Tjo :) Petra är tillbaka i Sverige sedan några dagar, hektiska dagar. Kom hem i onsdags, i torsdags var det praktik hela dagen och på kvällen var jag inne i Växjö på avtackningsmiddag med jobbet, Annika har slutat. Sedan i fredags, också praktik och därefter hem till Josefin i Växjö och tjejmiddag. Var mysigt och roligt. Blev en drink med päronvodka hemma hos henne och självklart en Rosa Pantern ute på stan sedan. Otroligt vad god den är :) Synd att den tar slut så fort bara... :(

Sedan upp hyfsat tidigt och åka till Växjö igen, vi skulle göra reklam för Kapten Svartskägg (genrep på torsdag, premiär lördag!) och därefter for vi till Strömbergshyttan för att träna. Vilket vi gjorde till klockan fem, sedan hem och dona, och så hann jag med att göra klart smyckena till balen. Igår, söndag, var det också träning därute och därefter pysslade jag med hästarna och klippte pappa och en snubbe till. Puh. Sedan pratade jag med Jocke en bra stund, vi pratar så lite nuförtiden. Saknar närheten till honom, tur att han kommer hit om en vecka. Det är nog egentligen ganska lång tid, men för oss är det jättenära. Saknar hela honom!

Idag är det pubrunda som gäller! Och sedan nästa tisdag är det bal och tisdagen därpå studenten. Så, nu är det inte mycket kvar. Skolan är så gott som fixad! Shit, vilket jobb man har gjort alltså! Har lite historia kvar att fixa med, men det är nog allt. De flesta betygen ska ju snart vara fixade.

Och, förrsten, imorgon är det snållänningsmeckat som gäller, Ullared för hela slanten!

image7

Jag, i Turkiet. Tur att jag i alla fall är lite brun!

Nu ska jag strax iväg till skolan och fixa med sista historian.

Puss puss, gulletuss.

Kommentarer
Postat av: Agge

Du får ju en snygg bränna!

2007-05-29 @ 09:13:04
URL: http://Piratkatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback