Premiär!

Imorgon är det premiär vid Teaterborgen i Strömbergshyttan! För mer info om själva teatern, se här


image8
Jag, Josse och Christel är sexiga piratbrudar! ;)

Orkar egentligen inte skriva något riktigt och roligt idag, har haft en vecka som heter duga. Började med pubrundan i måndags, jävlar vad kul vi hade :) Sedan tisdags Ullared, onsdag träning på kulturskolan inför en allsång jag ska vara med i på måndag och så dessutom Teaterborgen på kvällarna på det. Igår, torsdag, var det genrep på teatern och imorgon är det som sagt  premiär. Herregud, hoppas det går bra. Men genrepet gick helt ok, så det ska inte vara några problem. Ingen som sprängde fingrarna av sig så här långt iaf :)

På måndag kommer han hit, min älskling! Vad jag längtar, saknar honom som bara den! Sen på tisdag är det BALEN! Helt och fullkomligt galet :)

Läskigt nu när skolan börjar ta slut på allvar. Har bara en praktikdag, på torsdag, kvar. Kommer sakna Åsa!

Aja, det får räcka för idag!

Kram

Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback