Vill inte

Vill inte börja jobba igen. Vill inte åka hem. Vill inte vara ensam mer. Vill inte bli mer sårad. Vill inte. Vill inte engagera mig i någon som sårar mig. Vill inte lämna min familj och mina vänner härhemma. Vill inte växa upp. Vill inte tänka. Vill inte behöva betala räkningar. Vill inte tänka på hur jag ser ut. Vill inte höra vad andra tycker att jag borde göra. Vill inte  höra om ex som hittat någon annan. Vill inte höra vad jag gjort fel. Vill inte laga mat åt mig själv. Vill inte sitta själv. Vill inte behöva tänka. Vill inte drömma om kärlek. Vill inte inse hur verkligheten är. Vill inte klippa svåra människor. Vill inte bli tvingad att inse att jag är vuxen och nu har mitt eget liv.

Vill inte, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback