Pyjamasparty

Hade besök av Frida och Febe igår kväll, fan vad roligt det var! Vi velade lite om vi skulle gå ut och äta och ta en drink, men istället blev det pyjamasparty i min soffa. Härligt att snacka massa skit, kolla Bilar och Hairspray, äta choklad och pizza och dricka underbart gott vin. Fan vad tjejiga vi var och vad roligt vi hade. Satt uppe till två och tittade på Stockholm Live på youtube, Johans Glans och Magnus Betnér. T.om. Febe skrattade så att hon nästan grät.

Älskar er tjejer, vad hade jag gjort utan så söta vänner?

image71

Vi är så snygga, och dessutom presenterar jag här innehållet i mitt badrumsskåp (som är ganska rosa).


Och så en bild från soffan of course! Vi har konstaterat att det bara är Febe som lyckas se vettig ut på samtliga bilder. :)

image72

Kommentarer
Postat av: Josse

Söta ni är =)
Lovar att jag är där nästa gång =)

2007-12-30 @ 22:27:42
URL: http://skywise86.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback