Nyår

No more champagne,and the fireworks are through. Here we are, me and you, feeling lost and feeling blue. It's the end of the party, and the morning seem so gray...

Vilket år, vilket år. Kan nog ärligt påstå att 2007, det var året då jag tog mina första stapplande steg ut i vuxenlivet. Först trevande, när jag skulle flytta till Joakim och ännu mer nu senare, när jag fått min egen lägenhet och första fasta jobb. Jag har gjort mycket roligt i år, studenten lyser som en klar stjärna när man ser tillbaka på det. Tjejerna i Turkiet, var en spännande tid. Och sedan balen, studenten, skattjakten... Det har varit ett underbart roligt år på det sättet att man festat som aldrig förr.

Sedan den fasansfulla tomheten som drappade mig när det tog slut med Jocke. Har nog aldrig förr känt mig som en sådan förlorare tror jag. Men, efter en djup dal kommer en topp och så har det varit. Nu trivs jag med livet, känns lite tomt och ensam ibland bara.

Här kommer nu lite bilder! Först på in kära familj och en på mig, sedan diverse bilder från året som var. Enjoy, kära ni, och ett riktigt gott nytt år till alla!!

image73


image74


image75
turkiet

image76
skattjakt!

image77
Åsa fixar mitt hår, vad jag saknar henne!

image78
Teaterborgen!

image79
Jag och Peter


Kommentarer
Postat av: josse

OMG lägger du fram bilder på mej :P
Usch detta året har gått SÅ fort! Är ett halvår sedan vi var där ute och skuttade i borgen :P
Skönt på ett sätt att det går fort men ibland undrar man vad man egentligen gör med sitt liv och sin tid man har här på jorden!

Haft lite nyårsmiddag hemma hos oss och matthias ligger och sover, själv har jag stått uppe och diskat allt så imån när jag vaknar är allt rent :D
Im crazy, I know!

Många nyårkramar till dej!

2008-01-01 @ 03:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback