Något i luften?

Jag måste säga att jag är lite förvirrad. Sedan i måndags och igår har tre par jag känner beslutat sig för att göra slut. Fia och Anders fick jag reda på igår, Mårten och Millen i måndags och så var Kim deppig i måndags. Först igår fick jag reda på att det är slut mellan honom och hans flickvän. Så, tre par under ca 48 timmar. Borde det inte vara nu i jultider som man vill ha sin pojkvän/flickvän att mysa med? Jag skulle älska att ha en pojkvän nu, men jag tänker inte ge mig in i något som riskerar mitt hjärtas hälsa.


Jag tycker synd om er mina vänner, hoppas att det är i varje fall är okej med er.

image47

I decided long ago, never to walk in anyone's shadows
If I fail, if I succeed
At least I'll live as I believe
No matter what they take from me
They can't take away my dignity
Because the greatest love of all
Is happening to me
I found the greatest love of all
Inside of me
The greatest love of all
Is easy to achieve
Learning to love yourself
It is the greatest love of all

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja måste nog vara något i det här deprimerande vädret kanske?
Efter nyår så vänder det iaf mot ljusare tider, härligt!!

2007-12-05 @ 11:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback