Kitty love

Jag såg en sak i morse när jag var ute och promenerade. I ett fönster i en lägenhet satt en liten röd katt och tittade ut. Nedanför på marken satt en kolsvart kisse och de två stirrade intensivt på varandra. I mitt huvud började då en liten saga ta form, en liten kärlekshistoria. Hon, liten röd innekatt med familj. Han, vild utekatt, svart och elegant. Kärlek uppstår, men problem finns ju (hur skulle det annars kunna bli en bra kärlekshistoria?) Sedan finns det förstås, en orm i paradiset och han satt bredvid där. En gråvit katt som blängde argt på de andra.

Lite sött kanske?

Annars har dagen absolut varit hyfsat, brände mig som sjutton på plattången bara... Höll på att platta en tjejs lugg och slant, höll på att tappa den på henne. Istället gjorde jag en snygg uppfångning och fick den, ja gissa... på tummen. Lade den direkt på en av plattorna och alla som använt en bra plattång vet, att dom blir VARMA. Så nu sitter jag och tycker lite synd om mig själv. Fast det är ju lugnt, dumt att klaga!

Har lite svårt att förstå att det är mindre än två veckor till julafton! Har nog aldrig varit med om att december gått så här hiskeligt fort förut, men det kanske är just för att man inte tänker på det så. Ska dock blir jättemysigt att komma hem till familjen och mysa!

image55

Kommentarer
Postat av: Sandra

julen?! GÅR FORT?! nu blir jag deprimerad som fan ju :'(
xD ja du ska få jobba när du väl kommer hem sen ^^

2007-12-14 @ 12:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback