Ibland känner inte ens jag mig

Igår var en sådan kväll. Jag började känna mig lite konstig redan när jag kom hem, som om det skulle kunna gå åt precis vilket håll som helst. Men det gick neråt. Slutade med att jag var så ledsen och deppig att jag bara satt och bölade, och kände mig typ ensammast och deppigast i världen. Vet inte riktigt varför det blir så ibland... Undrar om det är något som ligger och skaver nånstans inne i mig. Fast, å andra sidan. Så här länge har jag inte varit singel sedan typ tidernas begynnelse (allvarligt!) så att jag känner mig ensam och oattraktiv lär ju ha en anledning. Och även om man varit singel förut så har man ju nästan alltid haft någon "på G" som man kunde förgylla vardagen med tankar på. Det är bara så, jag gillar att vara lite småförälskad, precis sådär innan det blir någonting.

Jag drömde om mitt ex Christoffer i natt. Lite märkligt, har varken hört eller sett ifrån honom på jättelänge. I min dröm så saknade jag ju honom (såklart) men jag är långt ifrån övertygad om att han är den han var då nu, precis lika lite som jag är mig lik från då. Det är otäckt när man drömmer sådär, man vet inte riktigt vad som är dröm och verklighet när man vaknar.


Hoppas att idag blir en något mer framgångsrik dag än igår, även om ingenting gick snett igår så var det ändå som att något inte stämde. Kunde inte slappna av på hela kvällen, är nog dags att jag försöker ta det lite lugnt. Djupa andetag tjejen, du klarar det, haha.

Så, nu borde snart julkänslorna infinna sig. Lugn och ro, bjällerklang och god julmat. Frågan är bara hur det blir. Min prio 1 just nu är att få träffa min familj, mina katter, mina hästar, vänner! Alla jag saknar något så ofantligt mycket!

Nej, snart är julen här... Och det är banne mig på tiden!

image64Ps. JAG TROR PÅ TOMTEN!!!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag vet inte om vi är för lika men jag förstår precis vad du menar!
Det är ingenting man egentligen saknar, allt är bra men ändå känner man sig lite...tom.
Hoppas bara detär något kortvarigt, ibland måste man nog känna sig lite deprimerad så att man kan vara glad sen =)

Föressten, hur länge är du hemma i jul? Skulle verkligen behöva toppa håret!!

Kramar!

2007-12-21 @ 08:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback