Ännu fler?

Ni trogna bloggläsare minns mitt inlägg om att så många i min närvaro gör slut nu. Det blir bara fler. Åtminstone tre till som händer nu eller nyss, jag förstår inte! Det är så konstigt... förvirrande. Folk som t.om. har barn ihop gör slut! Varför, jag förstår inte.. visst att det kanske är bättre i längden, men nu? Jultider ska ju binda folk tillsammans, skapa broar mellan människor och framför allt ska all kärlek förmedlas... Jag håller på att fundera ut det bästa sättet att visa mina nära kärlek nu i jultider, får se vad som händer! Till alla därute, ta hand om varandra!

image60

Jul, jul, strålande jul
Glans över vita skogar
Himmelens kronor med gnistrande ljus
Glimmande bågar kring alla Guds hus
Psalm, som är sjungen från tid, till tid
Eviga längtan till ljus och frid
Jul, jul, strålande jul
Glans över vita skogar

Kom, kom, signade jul
Sänk dina vita vingar
Över stridernas blod och larm
Över all suckan i människobarn
Över de släkten som gå till ro
Över de ungas dagande bo
Kom, kom, signade jul
Sänk dina vita vingar

Kommentarer
Postat av: Josse

Kanske kan vara så att nu när året börjar närma sig sitt slut så börjar man fundera över livet och året som gått, brukar jag göra iaf.
De kanske kommer fram till att de inte är nöjda över situationen de lever i nu eller vill förändra något.

2007-12-17 @ 09:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback